Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Feb 2025 10:21:17 +0200

Tere!

Vinni Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/05070 
aadressile Lääne-Viru maakond, Vinni vald, Karkuse küla, 21 Rakvere-Luige 
tee // Piira küla, C. T. von Neffi tn 1a // 2 // Carl Timoleon von Neffi 
tänav // Mõisa tn 2 (Mõisa tn 2 kinnistu vee- ja kanalisatsioonitorustikud) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada kasutusloa taotluse eelnõu.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27272828>  (menetlus nr: 
429860), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Vinni Vallavalitsus) või menetleja (RAIDO TETTO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister